Pengikut

Selasa, 12 April 2011

Membuat Kotak Iklan Untuk Blogger

Salam semua rakan-rakan blog Aku dan Teksi
Kali ini aku menerima email dari seorang rakan blogger,bagai mana hendak membuat kotak-kotak iklan disidebar kita agar mudah untuk meletakan iklan diblog.

Banyak blog-blog tutorial membahaskannya tentang bagaimana hendak membuat kotak iklan ini,tapi blogger ini terus bertanya bagai mana membuat kotak iklan setelah aku menampilkanya di blog Aku dan Teksi ini.

Sudah aku katakan berkali-kali bahawa blog Aku dan Teksi ini bukannya blog tutoril untuk membuat berbagai widget untuk blogger,tapi akhirnya aku mengalah juga sebab pertanyaan dari blogger Koding masih belum ku jawab,tentang penampilan-baru-dari-blogger.Mungkin blogger Koding tidak klik line yang kuberikan,sebab itu di tidak berapa memahaminya.(cuba klik ini joyiman.blogspot.com)(Baca Lagi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak akan bertanggungjawab terhadap komen-komen yang dihantar. Ini kerana TRO tidak sesekali menapis komen yang anda hantarkan. Oleh itu janganlah menggunakan bahasa yang kesat atau lucah. Segala cadangan atau teguran akan diambil kira.