Pengikut

Ahad, 13 Mac 2011

Top Ranking Online Akan Ganti Top Ranking Online

Tajuk diatas mungkin mengelirukan anda semua kerana TRO menganti TRO. Untuk kefahaman anda semua yang dimasudkan TRO menganti TRO ialah tajuk yang sama tetapi url yang berbeza iaitu selepa lima hari cubaan menyelamatkan www.toprankingonline.net, maka kami telah menwujudkan alamat yang baru bagi mengantikan TRO yang telah di Malwarekan. Jadi url baru ialah http://topranking100.blogspot.com.

Maka inilah laman induk kepada TRO 1 dan TRO 2 walau pun TRO terpaksa bermula dari A semula. Oleh itu sokongan anda semua amat kami hargai. Dalam pada itu, pihat TRO akan membahagikan Ranking kepada 4 ketogori iaitu Ranking Pakatan Rakyar, Ranking Barisan Nasional, TOP 500 dan yang terbaru ialah Ranking Umum.

Ranking Umum akan meliputi blog isu semasa, blog cerita, blog hiburan dan semua blog yang tiada kena mengena dengan politik melain blog yang berasaskan perniagaa tidak akan dimasuk dalam Ranking Umum. Ranking Umum mungkin akan kerada dibawah Aku dan Teksi sebagai pengulasnya.

Sekian terima Kasih
Webmaster
TRO
TRO 1
TRO 2

1 ulasan:

Pihak TRO tidak akan bertanggungjawab terhadap komen-komen yang dihantar. Ini kerana TRO tidak sesekali menapis komen yang anda hantarkan. Oleh itu janganlah menggunakan bahasa yang kesat atau lucah. Segala cadangan atau teguran akan diambil kira.