Pengikut

Khamis, 31 Mac 2011

Ulasan Ranking Oleh Gerakan Anti Najib/Rosmah.

Ranking terbaru yang dikeluarkan oleh Top Ranking Online (TRO) telah menunjukkan penguasai semula blog-blog pro Pakatan Rakyat. Daripada pemerhatian gua, blog-blog celaka mula menunjukkan penurunan yang mendadak setelah dua tiga bulan diberi laluan oleh Pakatan Rakyat.

Keangkuhan mereka telah lebur kerana sikap sombong, tak sedar diri dan semakin celaka dengan berita-berita fasik telah menyedarkan banyak pembaca. Berita-berita fitnah yang dimainkan oleh mereka telah berjaya ditangkis dengan mudah oleh blogger Pakatan Rakyat.

Jika lu lihat ranking pro pencacai yang dikeluarkan oleh TRO beberapa hari yang lepas, kemerosotan boleh dilihat pada ranking teratas yang mana blog pencacai hanya mempunyai 16 blog sahaja yang matanya kurang daripada 1,000 berbanding dengan Pakatan Rakyat yang mempunyai 20 blog dibawah angka 1,000 mata. (Baca Lagi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pihak TRO tidak akan bertanggungjawab terhadap komen-komen yang dihantar. Ini kerana TRO tidak sesekali menapis komen yang anda hantarkan. Oleh itu janganlah menggunakan bahasa yang kesat atau lucah. Segala cadangan atau teguran akan diambil kira.